Sarajevo će 9. jula ugostiti škotski Celtic, a ova utakmica mogla bi klubu sa Koševa donijeti značajna sredstva od prodaje tv. prava i drugih marketinških aktivnosti.

Teško je u ovom rangu takmičenja poželjeti boljeg protivnika od Celtica, jer za kultni klub osim Škota navijaju i milioni Iraca koji žive diljem svijeta, a koji su kao imigranti osnovali Celtic 1888. u Glasgowu. Ova utakmica je tako vjerovatno najzanimljivija od svih koje će se taj dan igrati u Ligi Šampiona, pa se uprava FK Sarajevo nalazi na slatkim mukama pri izboru koju ponudu tv. emitera prihvatiti.

Kako utakmice protiv klubova iz Velike Britanije donose izuzetno unosne uslove kada su u pitanju vrednovanja tv. prava, FK Sarajevo će od ovog meča profitirati i u tom smislu. Odabrani emiter prema saznanjima Reprezentacija.ba portala znat će se u narednih nekoliko dana.

Poznavaoci ove tematike smatraju kako je ova utakmica marketinški, uzimajući u obzir kontekst vremenskog perioda u kojem se dešava, najjača koja će se igrati u BIH nakon utakmice Željezničar – Newcastle.

Reprezentacija.ba portal saznaje i da su mnoge britanske kompanije zainteresovane za oglašavanje na ovoj utakmici, te trenutno traju dogovori da uz teren stadiona Asim Ferhatović Hase budu postavljene LED reklame, kako bi se što bolje iskoristio marketinški kapacitet utakmice Sarajevo – Celtic.

Utakmica Sarajevo – Celtic poslužiće i kao odlična promocija gradu Sarajevu, te cijeloj Bosni i Hercegovini, jer iz Velike Britanije na ovaj meč dolazi nekoliko desetina britanskih novinara.

(Reprezentacija.ba)