Dvije sedmice otkada su Zmajevi počeli trenirati i igrati u opremi sportskog proizvođača Adidas, Fudbalski savez Bosne i Hercegovine još uvijek nije počeo sa prodajom iste.

Navijači u Bosni i Hercegovini tako još uvijek ne mogu nigdje kupiti zvanični dres Zmajeva, dok nam navijači u dijaspori javljaju kako ni tamo situacija nije puno bolja, obzirom da se dres mogao kupiti u pojedinim prodavnicama Adidasa, ali u manjim količinama koje su vrlo brzo razgrabljene.

Činjenica je da je plan nabavke i prodaje Adidas opreme zakomplicirao i ugovor sa prijašnjim tehničkim sponzorom Legea-om koji je važio do 1. juna ove godine, no to ne opravdava marketinški sektor krovne kuće bh. fudbala da ni nakon dvije sedmice poslije stupanja na snagu ugovora sa Adidasom nisu omogućili u Sarajevu prodaju barem nekoliko desetaka dresova i drugih dijelova opreme koju koriste Zmajevi.

Primjer privatnih partnera Adidasa koji su putem interneta još i prije 1. juna u pretprodaji ponudili našim navijačima prodaju novog dresa Zmajeva govori da se moglo uraditi bolje.

Da je vjerovatno prodaja dresova NFSBIH-u puno manje važna od premije koju će zaraditi od Adidasa ukoliko naprave zapažen rezultat u Brazilu, govori i činjenica da nije ništa napravljeno kako bi se diljem Bosne i Hercegovine zaustavila prodaja ilegalnih kopija dresova naše reprezentacije koji se prodaju po, možemo slobodno reći, bezobrazno skupoj cijeni gledajući na nabavnu vrijednost tih “dupljaka”. Osim dresova, na svakoj pijaci u BiH možete slobodno kupiti i proizvode sa krivotvorenim grbom krovne kuće bh. fudbala. Nažalost, od tržišta koje dnevno zaradi desetine hiljada maraka, NFSBIH ne zaradi ni feninga.

Da se marketinški značaj plasmana u Brazil znatno zanemario najbolje pokazuje da dok u susjednoj Hrvatskoj gledamo bezbroj vrhunskih reklama sa njihovim reprezentativcima koje osim proizvoda veličaju i patriotizam, ali i renome reprezentacije, zanimljivo je da je kod nas i taj segment ostao poprilično zanemaren, pa osim nekoliko bljedunjavih bijelo-sivih plakata tekstilnog sponzora Zmajeva i nekoliko privatnih kampanja naših reprezentativaca, gledajući televiziju, čitajući novine, ali i posmatrajući plakate po gradu, uopšte nemamo osjećaj da nastupamo na Svjetskom prvenstvu.

Nažalost, nismo iskoristili situaciju u kojoj smo svojevrstan svjetski hit. Šteta, jer je Bosna i Hercegovina prvi put debitant na Svjetskom prvenstvu, a prvi put je samo jednom.

Što se tiče novog dresa Zmajeva, u zvaničnoj prodavnici našeg Saveza najavljuju kako će vjerovatno od sutra u prodaji imati dres po cijeni između 150 i 160 KM, dok isti dres navijači već mjesec dana mogu naručiti na na stranici privatnog distributera Adidasa fanatic-shop.com, kao i nizu mnogobrojnih online prodavnica iz cijelog svijeta, te na online zvaničnoj prodavnici FIFA-e.

Zamislimo samo koliko je NFSBIH mogao zaraditi da je u svakoj sportskoj prodavnici u svakom većem šoping centru u Minhenu, Stockholmu, Beču ili Ljubljani imao mali odjel sa reklamnim kartonskim reprezentativcima naše zemlje koji promovišu prodaju dresova, majica, kapa, šalova…

(Reprezentacija.ba)