Fudbalski savez Bosne i Hercegovine objavio je informaciju o nastavku aktivnosti na uvođenju ISO standarda, odnosno implementaciji preporuka organizacije poslovanja koji će donijeti bolju efikasnost administracije.

Ovo je posebno važno za FS BiH koji je često proteklih godina kritikovan za lošu kadrovsku politiku kroz nagomilavanje uposlenika po stranačkim, prijateljskim i porodičnim vezama, a ne po kvaliteti.

“Slijedeći odlučno opredjeljenje rukovodstva za kvalitetno funkcionisanje NS/FS BiH u svim segmentima, nastavljene su aktivnosti druge faze projekta „Implementacija sistema upravljanja kvalitetom prema zahtjevima međunarodnog standarda ISO 9001:2015 u poslovne procese Nogometnog/Fudbalskog saveza Bosne i Hercegovine“.

Osnovni ciljevi projekta su usklađivanje poslovnih procesa u NS/FS BIH, podizanje nivoa efikasnosti i efektivnosti, standardizacija rada administracije, te dosljedna primjena svih relevantnih propisa, kao i unaprjeđenje odnosa sa relevantnim zainteresovanim stranama.

Nakon realizovanih aktivnosti u prvoj fazi implementacije projekta, koje su bile prilagođene pandemiji COVID-19 i drugim objektivnim okolnostima, trenutno je u toku postupak individualnih radionica sa „vlasnicima procesa“, uz pripremu odgovarajućih akata i procedura za njihovu primjenu u reorganizovanom poslovnom sistemu NS/FS BiH. Prema akcionom planu, projekat treba biti završen sredinom tekuće godine, auditiranjem i izdavanjem certifikata od strane akreditovanog certifikacijskog tijela.

Ovaj kompleksan i zahtjevan projekat se provodi u saradnji sa referentnim konsultantom, a uz punu podršku i finansijsku pomoć UEFA-e.” navode u FS BiH.

(Reprezentacija.ba)