Uvijek se sa posebnom pažnjom prate životi poznatih fudbalera van terena, a njihove poslovne investicije posebno izazivaju pažnju u javnosti.
Zanimljiva informacija stiže iz Hrvatske, gdje se Luka Modrić odlučio investirati u Sportening fudbalsku platformu za navijače.
Dok svjetski sportisti sve češće ulažu novac u sportske medije i platforme, u Bosni i Hercegovini su većinom fokusirani na nešto tradicionalnije biznise.
Elvir Bolić i Edin Džeko vlasnici su restorana, odnosno nargila bara. Svoj kafić u Sanskom Mostu ima i Senijad Ibričić. Da ipak odstupe od nekadašnjih generacija fudbalera koji su nakon karijera najčešće otvarali kafiće ili ćevabdžinice, i Džeko i Bolić i Ibričić investirali su i u nekretnine.
I naši drugi sportisti najčešće se odlučuju investirati u ugostiteljstvo i nekretnine.
Iznimka je Zvjezdan Misimović koji je investitor i u jedan modni brand, ali i Mirza Teletović koji je svoj novac odlučio uložiti u izgradnju mini hidrocentrala.
Modrićevo investiranje u aplikaciju Sportening prokomentarisao je i predstavnik ove kompanije Ivan Klarić, koja je već za aplikaciju prikupila 6,4 miliona eura, ali i neke od bivših menadžera najvećih svjetskih digitalnih kompanija:
„Sport je ljudima potreban zbog osjećaja pripadnosti, stvaranja zajednice i zabave. Navijači su na internetu zanemareni i za nas je bilo nedopustivo da najveća svjetska zajednica okupljena oko svojih sportskih timova nema svoje mjesto. Taj problem želimo riješiti u Sporteningu i osigurati da navijači imaju vlastitu platformu. Lukina podrška dolazi u najboljem trenutku.“
U Bosni i Hercegovini se sa dobrim rezultatima okupljanja navijača i fudbalskih profesionalaca na jednom mjestu može pohvaliti i Reprezentacija.ba. Sa 2.3 miliona korisnika portala i aplikacije godišnje, te sa najvećim Facebook i Instagram profilima na tržištu, Reprezentacija.ba već 15 godina od Kanade do Australije okuplja bh. ljubitelje fudbala.
(Reprezentacija.ba)