INTERVJU/ Bajramović: Peteva pustiti da radi! Kritike su ok, samo ako su konstruktivne

Game on
30.03.2021. 10:16

Ništa realno, samo nerealno!

Besic
Reply to  Game on
30.03.2021. 13:10

Ne slazem se samo sa jednim da nema individualaca, nema ih ni Iceland, Finska Danska i mnoge druge reprezentacije pa idu na veca takmicenja! Zato sto imaju timski duh, od ovo nasih trenutnih zvjezda sigurno moze plasman na svjetsko, ali samo organizacija….
Ne trazim nista nerealno!!!!

Guest
Reply to  Besic
30.03.2021. 14:23

Za Island i Finsku se slazem ali Danci imaju ipak dosta dobrih igraca. Nasi nemaju timski duh, to je istina.

Game on
Reply to  Guest
30.03.2021. 17:34

Imas li ti duha? Timskog?

Game on
Reply to  Besic
30.03.2021. 17:33

Nerealan si.

Zlatko
Reply to  Game on
30.03.2021. 20:38

on nema petokolonasa,oni tamo razmisljaju realno jer nemaju Kojovica,Niksica,KONJakovica i slicnih njima koji i u najgorem vremenu PODKOPAVAJU I NESTA RUSE..Bog ih srusio vise! Ne moze se od njih nista napravits ,ne moze se naprijed jer te vuku za ruku… a da puste ljude da rade svoje poslove,mnogo bi bolje bilo svima nama..ali»aktivisti» i «nevladine organizacije» nedaju nam mira….

Anonymous
30.03.2021. 10:34

A šta je onda realno?Ne kažem ja, ne može se boriti za prvo mjesto, ali da je trener dobar, uz malo sreće bi mogli biti 2.Šta tražiti od trenera osimm uspjeha?Onda je najbolje da i nemamo reprezentacije kada se ne treba nadati ničemu.Zašto onda postoji savez?Zašto postoji reprezentacija?Ako nije realno ništa kod nas, fino sve to raspustiti ionako su sve uhljebići tamo.

tuzlak
Reply to  Anonymous
30.03.2021. 14:19

da uzimaju pare rodjo

Ko pita otpala mu kita
Reply to  Anonymous
30.03.2021. 16:06

Pa cemu se onda nada andora i opet igraju

Game on
Reply to  Anonymous
30.03.2021. 17:35

Realno je da se ti ne znas izrazavati u pismenoj formi.

Ko pita otpala mu kita
Reply to  Game on
31.03.2021. 03:15

Izvini profesore sto nisam iso u bosni u skolu a usput mi mozes dat i sestru mozda me ona nauci a ja cu nju francuski

Edis
30.03.2021. 11:08

Nije nama Petev kriv! Kako je drzava uredjena tako i FS! To je garant za propast! Fudbaleri ce nam nazalost igrati za druge reprezentacije!!

Anonymous
30.03.2021. 11:36

A sto smo uopste odabrali petku umjesto dokazanog i zasluzenog patriota Barbareza ako je petko tu samo da seje bez rezultata

Edin Jusic
30.03.2021. 15:04

Evo i Bajramovic potvrdjuje ono o cemu sam ja pisao. Reprezentacija Bosne i Hercegovine kao cjelina, kao tim, nema kvaliteta za neko veliko takmicenje. Mali, premali je broj nasih igraca koji zaista posjeduju kvalitet. Neke reprezentacije nedostatak individualnog kvaliteta mogu nadoknaditi timskom igrom, duhom, motivacijom, ali gledajuci na duze staze, sve je to kratkog daha i bez posebnog kvaliteta nema nekog velikog napredka.

Besic
Reply to  Edin Jusic
30.03.2021. 15:15

Edine moj u pravu si za timski rad, ali ljudi ili narode vudite li da ne igra vise samo Dzeko ili Pjanic, i neces valjda cekati da ti dodje sad neka zvjezda s neba, ili vec nesto, ja sam siguran sa ovim sto imamo mozemo i dobro parirati svakoj reprezentaciji! Pa jesmo li skoro igrali i protiv Italije, i protiv Poljske, i Protiv Nizozemske veoma dobre utakmice!

Edin Jusic
30.03.2021. 15:15

Ako pogledamo utakimce nase reprezentacije u zadnje dvije godine mozemo slijedece individualne nedostatke uociti. Golman Sehic: Ne zna da igra fudbala. Bitno je znati ispucati loptu i pogoditi igraca na strani. To Sehic nema u svom repertoaru i vjerovatno zbog toga ne brani u nekom vecem klubu. Inace odlican golman, dobar na liniji, odlicnih refleksa. Desni bek: Najveci problem nase reprezentacije. Nije bitno ko tamo igra, Cipetic, Todorovic, sve su to momci sa premalo kvaliteta. Kod ovih momaka je svaki fudbalski segment problem: pozicijska igra, prijem lopte, pas! Sve je problem!

Edin Jusic
30.03.2021. 15:21

Centralni zadnji: Sanicanin: momak nema pas. Ne zna lijevom nogom, a po prirodi je lijevak! Mozes onda misliti kaka mu je desna noga? Sigurno 5 do 6 gresaka prosjecno po utakmici, bespotrebnih. U pocetku uplasen, svaki kontak s loptom se svodio na izbijanje. Sad je smireniji, ali i pored toga jako mnogo grijesi. Treba vise pokusavati iz zadnje linije da pronadje vezni red izmedju linija, ali mislim da on za to nema kvaliteta. Hadzikadunic: jos gori od Sanicanina. Protiv Finske 3 puta mu Pukki istrcavao u ledja. To su 3 cista gola. Spor! Los pregled. U posjedu lopte igra jednostavno… Read more »

Edin Jusic
30.03.2021. 15:27

Ahmedhodzic: Poprilicno jak, dobar u zraku. Buducnost BiH fudbala, trebamo mu dati vremena i vise odgovornosti u igri. Ne treba vrsiti pritisak na momka i pustiti ga da slobodnije igra. Isto vazi i za Hadzikadunica. Ti momci ce sigurno grijesiti, ali ako zelimo da imamo kvalitetne igrace za 4 ili 5 godina, onda ovim momcima sada treba pruziti priliku i potpunu podrzku. Desni bek: Kolasina: katastrofa. Razocarenje. Kriv za par golova u Ligi nacije. Ne moze da procjeni let lopte preko 40 metara. Cijelo vrijeme mu krila bjeze u ledja. Cesto glupe odluke, protiv Kostarike klizeci umjesto da izbije loptu,… Read more »

Edin Jusic
30.03.2021. 15:31

Zadnji vezni: Pjanic: Nas najbolji igrac uvjerljivo. Sad van forme, ali Pjana ce se vratiti! U to ne sumljam! Cimirot: bolja opcija od Hadziahmetovica, ali jos uvijek los na lopti. Puno gresaka, puno bespotrebnih kontakta s loptom Lose zatvara igrace koji igraju izmedju linija. Los pregled! Hadziahmetovic: Nas najlosiji igrac. Cak je losiji i od Todorovica. Momak nema nista! Prijem UZASAN! Pas KATASTROFA! Treba mu vise kontakta s loptom da izkontrolise loptu, pa mu opet treba jos par kontakta da prebaci na desnu i odigra pas. Katastrofa. Ne mogu da gledam kolko je los! Pregdled igre nikakav! Skoro svaki pas… Read more »

Edin Jusic
30.03.2021. 15:36

Vezni igraci: Stefanovic solidan igrac. Tehnicki bolji od Visce! Pozicijski takodjer bolji od Visce! Bez lopte boljii od Visce! Krunic: poslije Pjanica nas najbolji igrac. Mozda bi vise trebao da trazi te pozicije izmedju veznog i zadnjeg reda. Skoro pa i nema dubine u igri. Ali s druge strane ko ne mu poslati loptu u dubinu iz zadnje linije? Gojak: Jako slab igrac. Jedino sto Gojak dobro radi je gradjenje. Tu je poprilicno dobar, sve ostalo mu je slabo. Ipak mislim da najvise ima problema sa kretanjem. Premalo se krece. Kod nas igra na strani to znaci da mora voditi… Read more »

Diaspora
Reply to  Edin Jusic
30.03.2021. 15:42

Edine polakse 😆 ispisa cijelu stranicu

Edin Jusic
30.03.2021. 15:40

Dzeko: nikad gori! Nije ni na 50% od kvaliteta koje je imao. Spor. Kad su protivnici u posjedu Dzeko uopste ne igra. Ja da sam trener vodio bih o tome racuna. Centralni igrac bez pritiska mogu da igraju dugi pas, ili pak da traze igraca izmedju linija. Moze u Romi igrati kad ljudi rade za njeg. Kod nas bi trebao biti na klupi, i igrati neku ulogu u svlacionici. Treba sansu dati Demirovicu.

Povratak na članak

Znaš koji su najbolji sastav i taktika za tvoj tim i želiš to podijeliti sa prijateljima?

NAPRAVI SVOJ TIM