MEHMED BAŽDAREVIĆ: Kritike su neosnovane, falili su nam Đurić i Spahić

Bh. selektor odgovorio na mnoga pitanja Selektor reprezentacije Bosne i Hercegovine, Mehmed Baždarević, u razgovoru za portal Mondo.ba govorio je o neuspjehu protiv Kipra (poraz od 2:3), šansama za plasman u baraž, ali i mnogim drugim aktuelnim pitanjima. “Pripreme pred Kipar su odrađene možda kao nikad do sada, u što su se uvjerili i ljudi […]

Povratak na članak
105 Komentara
Inline Feedbacks
Pogledaj sve komentare
Buffalo
06.09.2017. 17:27

Spaha?
Onaj stari , emotivni , ljuti boxer?
Koji fata igrace za vrat?

Djuric?
Njega trebamo, ali puno nece primjeniti kraj ovih cukela koji samo u kluvu igraju dobro.

Seki
Reply to  Buffalo
06.09.2017. 18:01

Ne trebamo niti jednog,prvi vec godinu dana ne bavi se aktivnim fudbalom i niko ozbiljan vise ne razmislja o njemu kao fudbaleru,drugi je nazalost samo rezerva u prosjecnom drugoligasa ne pravi nikakvu razliku,jedino sta nam treba je trener koji ce da poslozi ovo sta imamo..

Armin
Reply to  Buffalo
06.09.2017. 18:15

otkako ti toga boxera nema nema ni odbrane nazat sivonja coravi nabijem ti staru na kardan !!!!i suti nemoj balavi stvoru lopetat tuda blento jedan !

Seki
Reply to  Armin
06.09.2017. 21:20

Krkancicu tebi su idoli krkani ali njihovo je proslo,Spahic je istjeran iz zadnja 2 kluba,u prelaznom roku nije ga htjeo niti jedan klub a nas selektor i ti zalite za njim,on je odpisan a i mesa ce uskoro ako ti nedostaju zovi ih kuci i balavi nad njima..

BHFPatriota
06.09.2017. 17:28

Koja si ti seljacina moj selektore! Treba ga nabit nogom iz repke

cakan BIH
06.09.2017. 17:38

kad napravis rezultate mesa i ono obecano , nastavjam gledati repku sve do tad negledam jer nisam optimistican bas ni malo ……

trebamo da dobijemo belgiju , i estoniju jel , a mucimo se se gibrlatarom , s kiprom izgubimo dobijeno ,pa cak i da dobijemo ove dvije sto nevjerujem , koga ocekujes u BARAZU >????

Nebitno
06.09.2017. 17:38

I bez Pjane, Kolasinca i Dzeka nasa repka je jaca od Kipra i pobjeda, tako bitna pobjede, ne smije se dovoditi u pitanje. Sto ti iz Saveza ne postave pitanje zasto ti je Ibisevic igrao poluspica, kada je tu potpuno neupotrebljiv. Zasto smo utakmicu poceli sa dva defanzivna vezna koja su se prvi put srela na treningu. Zasto si igrao kukavicki? Zasto nisi nista mjenjao kada si primjetio da smo u drugom plv nepovezani, izgubljeni, da nemamo linije i sl. Sto si vadio Viscu koji je bar nesto pokazao i trudio se? Dakle, tu si tri godine i odigrao si… Read more »

Anonymous
Reply to  Nebitno
06.09.2017. 17:54

Potpisujem svaku riječ. I ako mogu dodati: svaka utakmica-novi štoperski par. U nebitnoj utakmici protiv Gibraltara (u Zenici) igra Kolašinac, kojem prijeti suspenzija zbog kartona i naravno Kolašinac se nije mogao suzdržati. Igrao protiv Gibraltara, ali smo ga izgubili za Belgiju. Identična stvar sa Gibraltarom u gostima, ali ovaj put je u pitanju Zukanović

HasanSalihovAmidzic
Reply to  Anonymous
06.09.2017. 18:37

Ne za Belgiju nego Grčku

Anonymous
Reply to  HasanSalihovAmidzic
06.09.2017. 21:54

Jeste, ubiše me emocije, ali poenta je ista

Anonymous
06.09.2017. 18:00

Falio mu stoper od 36 godina i treća opcija u napadu. Smiješno!

Dzo Dinamitaš
06.09.2017. 18:04

Trenutno naša igra je vrlo ruzna za gledati a i nije efektivna. Spor protok lopte, uglavnom se dodajete ko fol trazite rupu u odbrani. Definitivno si kompententiji o fudbalu nego navijači, ali ako nešto zadnji 10 utakmica ne funkcionira neće ni 11ti put. To i najveći glupak zna. Dzeko i Ibišević ne ide, Pjanić sredina ne ide, Bičakčić Vranješ ne ide, Višća kao desno krilo ne ide, Lulić lijevo defanzivno ne ide, Begović ne ide, Miličević, Jajalo ne ide. Neko od govana pitu napravi a ti obratno, glumiš fol nekog Morinja.

Artanija
06.09.2017. 18:05

Ne znam šta još da ti kažemo Mesa, kad si očigledno slijep i gluh! Ako smatraš da ovo bio kiks: trebaš prvo uvezat 4 dobro odigrane utakmica, 5. izgubit pa onda reci zadnja tekma je bila kiks. Navedi mi 3 utakmice, koje si ti zaredom dobro odigrao?!????

Artanija
06.09.2017. 18:08

Ah ha, izvlačiti se na ti sto ti fali neki igrač je smješno i ne profesionalno. Uvjek negdje fali neki igrač, to je normalno, zato se i nominiraju 22 igrača, a ne 11. Upravo je to tvoj zadatak, jednog selektora, da u tim momentima zna sastavit i motivirati tim koji FUNKCIONISE!!!! Jer ovo očigledno ne funkcionise, i to ČISTO samo tvoja greška!!

Adba
06.09.2017. 18:11

Sa Mesom nesto nije u redu jer samo za budale prvo poluvrijeme protiv cipra je bilo dobro.sretno smo dali dva gola a nas gol je visio u zraku a jedini Mesa to nije vidio.Ako je htio cuvati rezultat logicno od 46 og minuta trebao je veznog umjesto Ibisevica i jednog svjezeg u odbrani .Kako ga nije sramota pravdati svoje neznanje i ovaj savez je lud ako Mesa bude vodio repku protiv Belgije,jer ispada da su media i navijaci krivi za poraz protiv kipra.Sa ovim selectorom ni sreca nam ne moze pomoci,i mi smo svoje zavrsili.Puno srece u sljedecim kvalifikacijama.

Samir
06.09.2017. 18:11

Nefali nama niko Mesa samo nama fali borbenosti i agresivnosti.Nije niko corav da nevidi nezalaganje ekipe To nas boli.Da ste vi igrali srcem i da ste izgubili vjeruj nam da niko nebi pisao negatine komentare.Igrajte muski i borite se za nasu drzavu kako treba molimo vas.Kad se sjetim i danas one blamaze protiv Kipra ogadi mi se fudbal Jos nemogu da vjerujem sta se desilo.Umjesto da imamo 4 boda vise od grka mi se moramo vadit protiv strasne Belgije.Optimista sam u zivotu ali ovaj put nemam trunke optimizma da mozemo pobijedit Belgiju.Igraci su sve unistili u nama.Al opet ja vam… Read more »

Chelsea
06.09.2017. 18:16

Nesto sinu pravu ali nesto i nisi selektora:zasto nije igrao Zukanovic na Cipru,zasto je Vranješ prebace na stopera kad je on jedini igrač kojeg mozes koristiti na desnom boku,zasto se desno forsira Bicakcic kad vide i konj vidi da nije za te pozicije,zasto nije u timu Medunjanin kad je jedan od rijetkih kvalitetnih veznjaka koje imamo,zasto je pozvan Jajalo prije Krunica kad si vec trazio pokretljive igrače a znamo da je Krunic izuzetno pokretljiv,zasto igrač s dva nepokretna spica kad to vise niko na dunjaluku ne radi??????????????????????? Pogledajte selektora utakmicu Turske protiv Hrvatske pa cete vidjet kako se postavi utakmica,kako… Read more »

Edo
06.09.2017. 18:18

Spahic 37 godina.Djuric koji igra po drugim ligama. Mesa falio ti je Safet Susic

Dzo Dinamitaš
06.09.2017. 18:21

Meša jes ti vidio kako Island igra i to protiv renomirani repki a ne ko mi tresemo se pred kiprom pa čak i protiv konobara i zidara smo izgledali dosta slabi!

Anonymous
06.09.2017. 18:22

najvise mi se ne svidja sto uporno pokusavamo da igramo na duge lopte….nema vise one tecne igre brze sa pasovima gdje se lako moze napraviti visak,ovako sve mi vise lici nasa igra na bezidejno ispucavanje dugih lopti,preskace se sredina,nema dobro uvezanog stimunga izmedju sredine i napada,a isto tako puno supljina ipropusta ima i u odbrani,vidi se da ekipa nije dobro poslozena i pripremljena,nema uigranih akcija,a to je sve rezultat greski vodjenja trening priprema od strane selektora i nemoj vise molim te uvoditi Matu Jajala,covjek nije ni za kobasica a kamoli za sredine terena

MUSTAFA
06.09.2017. 18:31

Moj dragi Mesa!
Pokupi se dok jos mozes, jer sta i ako dodzes u baraz: i dobijes opet Portugal ili Italiju ili Svedsku ili bilo koju drugu reprezentaciju koja ima “MORAL” i selektora koji “MOTIVISE”, jer to je ono sto treba ovim momcima. Zasto nisi ubacio Denija Milosevica, nisu ti ruke bile vezane. Ne zelim vise da gubim vrijeme pisajuci sto si jos mogao da uradis jer ti si “MOZAK” te reprezentacije… Bolje ti je da das sam otkaz.

Anonymous
06.09.2017. 18:33

a ti si bezobrazan kad Cocalica drzis na klupi koji redovno igra u Belgiji,a stavljas stopere bez kluba,pojma nemas ili si korumpiran

HasanSalihovAmidzic
06.09.2017. 18:36

Nisam razmišljao o odlasku jer sam ‘fajter’ kao čovjek, bio sam takav i kao igrač, a takav sam definitivno i kao trener.

Cuj fajter hahahaa

Ibro
06.09.2017. 18:46

Sve receno suti I trpi sa srecom,da nisu smjesne ove izjave bile bi zalosne.Igrajte ako hocete…

Samir
06.09.2017. 18:52

Jos sta mi smeta.okupljanje repke na Kipru.Pa to nema nigdje samo u nas.Okupljanje mora biti u Sarajevu i odatle zajedno.Za Zukanovica bi jos dodo znam da cu dobiti minusa ali treba istac da jedini od stopera ima muda povuc loptu prema sredini terena.Ovi drugi ili nastranu loptu ili Begovicu.

Promjene moli te bih
06.09.2017. 18:53

Mesa ako imalo znas kao trener onda molim te ne postavljaj vise bicakcica desnog beka on je katastrofa. Onda ibisevica ostavi na klupi postavi hajrovica ili milosevica oni znaju ici jedan na jedan agrsevinosti imaju pa cak i dobar sut i pregled toooo nama falii mi nemamo igraca koji probio osim kolasinac kad krene on je jedini a inace sve bezveze dodavanja

Povratak na članak

Znaš koji su najbolji sastav i taktika za tvoj tim i želiš to podijeliti sa prijateljima?

NAPRAVI SVOJ TIM