Sponzori ulažu tamo gdje su rezultati – tako je to u ovim polu-profesionalnim sportovima, gdje se većina novca zarađuje kroz sponzorstvo, ili doslovno reklamu i marketing. Ko će njoj dati neke pare kad je neprimjetna, praktično anonimna. Država je ta koja bi trebala da ulaže u zimski sport u smislu infrastrukture i eventualno propagiranju sporta i održavanju škola za mlade. Jednom kad se talenat počne filtrirati to je privatna stvar i traženje sponzora. Ti da možeš osnovati školu skijanja uradio bi to ako bi imao infrastrukturu tamo gdje živiš, itd.
Hoce li iko kada nece drzava poceti ulagati u zimski sport
Sponzori ulažu tamo gdje su rezultati – tako je to u ovim polu-profesionalnim sportovima, gdje se većina novca zarađuje kroz sponzorstvo, ili doslovno reklamu i marketing. Ko će njoj dati neke pare kad je neprimjetna, praktično anonimna. Država je ta koja bi trebala da ulaže u zimski sport u smislu infrastrukture i eventualno propagiranju sporta i održavanju škola za mlade. Jednom kad se talenat počne filtrirati to je privatna stvar i traženje sponzora. Ti da možeš osnovati školu skijanja uradio bi to ako bi imao infrastrukturu tamo gdje živiš, itd.
Tanko za toliki trud.