Među brzorastućim kompanijama u BiH, koje su ostvarile rast prihoda u posljednje tri godine, nisu smanjivale broj zaposlenih i imale su pozitivnu dobit, svrstala se i domaća kompanija Tehnodepo d.o.o. Sarajevo sa prosječnom godišnjom stopom rasta (CAGR) od 63 posto.

Kompanija u 100% bh. vlasništvu bavi se uvozom, veleprodajom i maloprodajom bijele tehnike, televizora, telefona, laptopa i druge tehničke robe poznatih svjetskih proizvođača i to po najnižoj mogućoj cijeni, što potvrđuje sve veći broj njihovih klijenata u BiH.

Prema riječima direktora Zehida Zahirovića za njih je 2022. bila godina izvrsnih poslovnih rezultata.

“Prošlu godinu možemo ocijeniti kao izuzetno uspješnu, u kojoj je Tehnodepo ostvario veliki rast prihoda od skoro 50% i rast dobiti od skoro 100%, što je bolje od planiranog. Možemo se samo nadati da ćemo u 2023. godini ponoviti ove rezultate. Dobar poslovni rezultat i što manje stresa je san svakog menadžera”, kaže Zahirović.

Zehid Zahirović

Poslovanje kompanije Tehnodepo već početkom 2023. obilježio je značajan događaj, integracija novog branda. Možete li reći nešto o tome?

“Da, mi smo početkom ove godine kupili brand, kao i web stranicu Kupitehniku.ba, te smo preuzeli prodajni objekat u ul. Envera Šehovića 17, gdje imamo dugogodišnju tradiciju prodaje bijele tehnike. Dalje se planiramo razvijati kroz dva brenda, Tehnodepo i Kupitehniku.”

U prošloj godini proširili ste segment prodaje novom vrstom proizvoda. Recite nam nešto o tome i predstavite ukratko kompaniju?

“Tehnodepo je kompanija osnovana 2015. godine i bavi se uvozom, veleprodajom i maloprodajnom bijele tehnike, televizora, malih kućanskih aparata, telefona, laptopa i druge tehničke robe poznatih svjetskih proizvođača. Imamo preko hiljadu artikala u prodaji. U prošloj godini smo pokrenuli i prodaju kuhinjskog namještaja. Veliki dio naše prodaje se odvija on-line, a namještaj prodajemo skoro isključivo na ovaj način. Tehnodepo je ovlašteni uvoznik i distributer brandova Whirlpool, Indesit, Sencor, Elica i Mymassa. Ostim toga, lokalno nabavljamo brandove kao što je Gorenje, Hisense, Samsung, Philips i drugi. Trenutno imamo 13 zaposlenih.”

Tehnodepo je rangiran među brzorastućim kompanijama u BiH. Koji faktori su, prema Vašem mišljenju, doprinijeli brzom rastu Vaše kompanije?

“Prethodne godine zaista su bile izazovne za poslovanje, a mi smo imali hrabrosti i mogućnost da na vrijeme obezbijedimo robu, kako ne bi nastao prekid u lancu isporuka. Mislim da imamo visoko motivirane uposlenike, a svi uposleni u našoj firmi se bave samo jednom stvari, prodajom. Sve ostalo je eksternalizirano. Osim toga, od samog početka smo se opredijelili da nudimo naše proizvode po nepobjedivim cijenama i kupci su to, izgleda, prepoznali. Omogućili smo i kupovinu na rate za veliki broj kategorija kupaca, što je uveliko doprinijelo povećanju prometa.”

Osim po vrhunskom kvalitetu brandova i popularnim cijenama, po čemu se još izdvajate od konkurencije?

“Mislim da je to fleksibilnost, domaćinski odnos prema kupcima, motiviranost uposlenih, te naša briga o njima. Na primjer, uveli smo jedan neradni petak u toku mjeseca za sve uposlene. Takve stvari nas sigurno odvajaju od ostalih. kao i naša načela da radimo odgovorno prema kupcima, dobavljačima i naravno prema našim uposlenicima.”

Iz ove perspektive kako je bilo na početku, a koji su najveći problemi s kojima se danas suočavate u poslovanju?

“Počeci su bili zaista teški i iz iskustva mogu reći da veliki broj poduzetnika ne uspije ostvariti uspjeh. Trebalo je uložiti veliki trud i rad da se dokažemo u prve tri godine poslovanja, a onda smo stekli reputaciju i stvari su krenule nabolje. Danas nam najveći problem u poslovanju stvaraju državne institucije, te njihova sporost i neusklađenost propisa.”

Kakvi su Vaši daljnji poslovni planovi za 2023. i šta je prioritet?

“Nadamo se daljnjem rastu i razvoju kanala prodaje, unaprjeđenju znanja svih zaposlenih, te proširenju prodajnog asortimana. Proširenje asortimana ćemo uraditi prvo kroz nove proizvode u segmentu namještaja. U ovoj godini prioritet nam je na on-line prodaji. Osim toga, nadamo se još kvalitetnijoj saradnji sa brendom Bosch i najavio bih da ćemo imati i Bosch corner u podružnici Kupitehniku. Ubjeđen sam da će u narednom periodu, uslijed problema na tržištu radne snage, najuspješnije firme biti one koje imaju kvalitetne i motivirane uposlenike.”

(Sponzorisani tekst)