U okviru društveno odgovorne akcije kompanije Mozzart „Humanitarni tiket u podne” u proteklih mjesec dana tri poznata kladioca bila su uspješna u prognoziranju ishoda sportskih mečeva, i svoje dobitke usmjerila su ka humanitarnim organizacijama i ustanovama kojima je pomoć prijeko potrebna.

Akcija kompanije Mozzart i plemeniti kladioci pomogli su i obradovali Dječiji dom „Rada Vranješević”, Gradsku organizaciju Crveni krst Banja Luka i Humanitarnu organizaciju „Budimo ljudi” Banja Luka sa ukupnim iznosom donacije u vrijednosti od 2.391,50 KM.

Vladimir Kajkut, direktor Doma „Rada Vranješević”, kaže da kompanija Mozzart svojim humanitarnim radom daje snažan pozitivan primjer kako svako, u skladu sa svojim mogućnostima, može uticati na buđenje svjesti javnosti o problemima i potrebama našeg društva.

  – Želimo da izrazimo zahvalnost povodom donacije za djecu i mlade bez roditeljskog staranja koju je kompanija Mozzart realizovala putem humanitarnog tiketa. Ovo nije prvi put da je ta kompanija pokazala humano lice, jer smo i u ranijem periodu imali donacije u vidu novčanih sredstava, čime su pokazali da društvena odgovornost zauzima visoko mjesto na ljestvici njihovih poslovih prioriteta. Donacija koju smo dobili će biti usmjerena na poboljšanje uslova života djece bez roditeljskog staranja koja su smještena u Domu, te se radujemo i budućoj saradnji, rekao je Kajkut.

Pomoć kompanije Mozzart je posredstvom ove akcije, koja se sprovodi u Srbiji od 2016, stigla na više od 70 adresa, a krajem 2017. godine humanitarni karavan stigao je i do nas. U akciji koja je do sada ugostila nekoliko stotina poznatih ličnosti, Mozzart svakog dana obezbjeđuje ulog od 50 konvertibilnih maraka za sastavljanje humanitarnih tiketa, a eventualni dobitak se usmjerava ka organizacijama i ustanovama u Bosni i Hercegovini.

   – Ponosni smo što akcija „Humanitarni tiket u podne” usrećuje građane širom Bosne i Hercegovine. Do sada je 177 poznatih kladilaca sastavilo dobitne tikete sa sjajnim dobicima, a mi ćemo nastaviti da djeci, starima, bolesnima i ostalima kojima je pomoć neophodna dokazujemo da nisu zaboravljeni, istakla je Tamara Kantar, direktor Marketing sektora kompanije Mozzart.

U okviru jedne od mnogobrojnih društveno odgovornih akcija kompanije Mozzart „Humanitarni tiket u podne”, koja u BiH traje duže od dvije godine, dosad je donirano ukupno 21.095,50 KM, za više od 30 udruženja i ustanova.

PODRŠKA LOKALNOJ ZAJEDNICI, SPORTU, BOLESNIMA…

Mozzart je do sada u okviru akcije „Sto terena za jednu igru” obnovio dva terena, u Banjoj Luci i Doboju, podržava i sportske klubove, udruženja oboljelih, domove za starija lica, zavode… Kroz svoje društveno odgovorno poslovanje ova kompanija već godinama unazad na donacije i sponzorstva usmjerava značajna sredstva.

(Sponzorisani tekst)